Zasoby naturalne powinny być zużywane w taki sposób, by czerpanie natychmiastowych korzyści nie
pociągało za sobą negatywnych skutków dla istot
żywych, ludzi i zwierząt, dziś i jutro

papież Benedykt XVI

wtorek, 23 sierpnia 2011

Polityczna fraszka o bocianie

Bocian i Polityka

Siedzi na energetycznym słupie
i ma rządy Tuska w dupie!




Tytułem wyjaśnienia ...
Tuska nie lubię ale to nie tylko o jego rządy chodzi
to samo tyczy się WSZYSTKICH innych rządów
tylko że ten jest aktualny!

A teraz krótkie przesłanie do polityków!

Szanowni Panowie i Panie (w/g parytetu)
Dziś jesteście jutro wymiotą was głosy wyborców,
niezadowolenie partyjnego szefa lub CBA z ABW.

Dziś podejmujecie "wiekopojmne" decyzje
jutro okazują się one kompletna klapą.

Dziś "dbacie" o dobro państwa i narodu
jutro wychodzi na jaw "kręcenie lodów".

I ja to nawet rozumiem!
pewnie na waszym miejscu byłbym
taki sam

Ale mam jedną prośbę.
"o o odpieprzcie" się od przyrody!

8 komentarzy:

krogulec14 pisze...

Kto wie czy jeszcze w tym roku klekoty zobaczymy :-)

Tili Kaburo pisze...

Też mnie to wk.a! Dziś wpuszczają nam do Polski GMO.
Obejrzyjcie sobie ten film i pozostałe jego części na Tubce- http://www.youtube.com/watch?v=ZAJ7V6ZnWsI WARTO- otworzyć oczy.

A Monasnto od dawna w Polsce truje, teraz położy łapę na naszej żywotności.

Tu można podpisać protest: http://alert-box.org/

makroman pisze...

Krogulcze - tak na moje oko to ten był chyba jednym z ostatnich.

Tuli - ale jak tłumacza posłowie "nie ma przekonujących informacji żeby GMO była szkodliwa" ... inaczej mówiąc jak zjesz pasztet z modyfikowanej soi to nie zachorujesz - co jest zgodne z prawdą natomiast nikt nie badał oddziaływań w skali wielopokoleniowej.
Co śmieszniejsze sam jestem umiarkowanym zwolennikiem GMO, może raczej byłem ufając iż pomoże ona ograniczyć skalę głodu i jednocześnie zmniejszyć presje ludzi na obszary przyrodnicze - jak się okazuje posłużyła ona jedynie do potanienia produkcji "paszy" dla ludzi którzy i tak głodu nie cierpieli.

Rado pisze...

,,I ja to nawet rozumiem!
pewnie na waszym miejscu byłbym
taki sam"

Makro! Nie załamuj mnie. Twierdzisz, że tylko z braku możliwości nie stałeś się kanalią i krętaczem, czy... jeno kokietujesz żebyśmy zaprzeczali ? ;)

makroman pisze...

To raczej realizm!
Z tych wszystkich polityków przecież spora część była onegdaj uczciwymi ludźmi, ale tu poszło się na "kompromis" z sumieniem, tam powiedziało "niewinne" kłamstwo, gdzie indziej "doprawiło gębę" przeciwnikowi...
A potem to już leci z górki. Nie mam w sobie tyle pychy by twierdzić że mnie by to na pewno nie spotkało.

Biedrzyn pisze...

Robmy swoje tuz obok bez politykow.

Tili Kaburo pisze...

Kurde, dlatego ważne jest nie zrobić tego pierwszego kroku, iść na pierwszy kompromis. Nie skusić się, albo dla odmiany nie przestraszyć - to do Makro-Rado.

Makro.Jak firma Monsanto wyprodukowała Roundup, to sprzedawała go jako produkt, który ulega biodegradacji... jak produkowała Agent Orang... tego Ci nie muszę mówić.
Nie mamy siły wszystkiemu się sprzeciwiać i ciągle chodzić wkur...eni, czasami wolimy uwierzyć w podsuwaną nam wygodną nieprawdę:)

makroman pisze...

Bo zasadniczo ulega biodegradacji ... tyle że z prawie całym życiem biologicznym wokół - na szczęście porostnice, skrzypy i większość mchów ma produkty owej firmy głęboko... gdzieś.