Zasoby naturalne powinny być zużywane w taki sposób, by czerpanie natychmiastowych korzyści nie
pociągało za sobą negatywnych skutków dla istot
żywych, ludzi i zwierząt, dziś i jutro

papież Benedykt XVI

środa, 13 czerwca 2012

Ale urósł .

Na własne potrzeby oznaczyłem grzyba jako łuskwiaka nastroszonego (Pholiota squarrosa)
lecz...
mam teraz spore wątpliwości. 
Będę szedł do pracy to jeszcze raz się mu przyjrzę...
no chyba że czyjaś noga posłała go do krainy wiecznej grzybni.




Tyle urósł w ciągu czterech dni, przyznajmy że jak na legendarnie szybko rosnące grzyby, ten jest wyraźnie maruderem.

8 komentarzy:

Manitou pisze...

Kraina wiecznej grzybni - doskonała metafora :-))

Zbyszek pisze...

Ja znam się na kurkach vel pieprznikach. Może trochę podobny z profilu :)

przemijanie pisze...

Fantastyczny okaz :-)
a ja słyszałam, że grzyb, który zostanie dostrzeżony przez oko ludzkie już nie urośnie ;-)

deu pisze...

Przyznam, Alu, że w koszyku słabo im się rośnie, a już suszonym.. i dotyczy to tylko jadalnych wielokrotnie.

przemijanie pisze...

:-)
czyli szczerą prawdę ludzie prawili :-)

makroman pisze...

generalnie grzyby a ściślej owocniki to w ogóle szybko rosną i jeszcze szybciej się starzeją - latami może trwać grzybnia.

krogulec14 pisze...

Pierwsze zdjęcie z kanią, tudzież zwaną sową, skojarzyłem. I z... dobrą na niej jajecznicą ;-)

ewarub pisze...

Mnie też się spodobało określenie o "krainie wiecznej grzybni" he he ;-)