Zasoby naturalne powinny być zużywane w taki sposób, by czerpanie natychmiastowych korzyści nie
pociągało za sobą negatywnych skutków dla istot
żywych, ludzi i zwierząt, dziś i jutro

papież Benedykt XVI

sobota, 5 lipca 2008

Coś dla miłośników naszych pierzastych braci

Na temat tego gniazda mam bardzo mieszane uczucia - wyglądają mi na pustułki (mam sporo innych zdjęć jak były jeszcze mniejsze) , ale:
1 - rozpoczęły lęg jakieś dwa tygodnie po innych pustułkach w tym miejscu - a gniazduje ich tu/tam (jak dla kogo) przynajmniej 3 pary.
2 - nadal tego lęgu nie wyprowadziły choć inne młode pustułki już fruwają swobodnie poza gniazdem.
3 - obserwowałem atak dorosłych na gniazdo gołębi grzywaczy - to chyba nie w stylu pustułek, ale sam nie wiem.


A to już kulczyk, taki eurokanarek ;-) Ładny ptaszek, ładnie śpiewa (słowik to on nie jest, ale ładnie...) Mam kilka innych zdjęć - znacznie gorszych, to by było udane, ale odwrócił się - nic to gniazduje ich w okolicy w której buduje swój dom, kilka par - któregoś w końcu "ustrzelę" skutecznie.
Posted by Picasa

Brak komentarzy: