Zasoby naturalne powinny być zużywane w taki sposób, by czerpanie natychmiastowych korzyści nie
pociągało za sobą negatywnych skutków dla istot
żywych, ludzi i zwierząt, dziś i jutro

papież Benedykt XVI

wtorek, 29 listopada 2011

I TY znajdziesz swoją planetę!


Nawet nie musisz być Małym księciem... wystarczy dostęp do internetu i dobra wola.

chcecie więcej wiedzieć?

zapraszam na strony PAP

Od piątku każdy polski internauta może wziąć udział w poszukiwaniu Drugiej Ziemi



Niestety link na stronie PAP'u działa dziwnie i zamiast Odkrywców odkrywamy jakieś komercyjne serwery, czy coś w ten deseń.
Ale dołożyłem starań i poniżej mam działający link
Zapraszam do polowania na planety

Ps. Dla kogoś takiego jak ja, wychowanego na powieściach Verne'a, Hoyle'a, Sagana, i wielu innych - no cóż perspektywa jest niesamowita...

ps 2 - technika techniką a koloru linku zmienić mi się nie udaje...
I tu przypomina mi się myśl Marka Oramusa z 1985r odnośnie tego co nas czeka w XXI wieku
"...płatami będzie odpadał tynk, na antymaterię po prostu zabraknie pieniędzy"
(siedem grzechów głównych polskiej SF - grzech V)

10 komentarzy:

Zbyszek pisze...

Czyli szukamy planet!
Szary to bardzo ładny kolor:)

makroman pisze...

Nie chodzi o urodę ale o niemożebnie frustrujący brak kontroli nad materia techniczną ;-)

ewarub pisze...

Zaraz zaglądnę i zobaczę, czy nadam się do szukania planet ;-)

Też tak mam - frustruje mnie, inżyniera bądź co bądź, jak materia techniczna robi mnie w konia. Zwłaszcza ta komputerowa ;-)

makroman pisze...

w rzeczy samej - człowiek zakuwa 10 lat masę technicznych zagadnień, ma w podręcznej biblioteczce z dziesięć wydań "Poradnika mechanika" tudzież podobnych i ...nie może zmienić koloru linka!

ewarub pisze...

O, to to właśnie ;-)

Rado pisze...

To mi przypomina jak nudna bywa droga odkrywcy, jeśli nie ma się mózgownicy Einsteina, czy innego Heisenberga.

makroman pisze...

Rado - słowo "nudna" jest zniechęcające - powiedzmy że "żmudna" ;-)

Rado pisze...

Możemy tak powiedzieć, choć niewiele to zmienia.

makroman pisze...

W zasadzie nie, ale brzmi o wiele lepiej.

DHosting pisze...

Jak to w przypadku komet i meteorytów - odkrywają je astronomowie - amatorzy, więc i z drugą Ziemią może być podobnie. Ciekawe zajęcie przez internet. No i można co nieco się wyuczyć z dziedziny kosmosu :)