Zasoby naturalne powinny być zużywane w taki sposób, by czerpanie natychmiastowych korzyści nie
pociągało za sobą negatywnych skutków dla istot
żywych, ludzi i zwierząt, dziś i jutro

papież Benedykt XVI

czwartek, 28 sierpnia 2008

modraszek- cupido argiades

Modraszek argiades Cupido argiades należy do rzadziej spotykanych motyli i zaliczany jest do gatunków narażonych na wyginięcie w Polsce (cytat za stroną Skarżyska).
Szkoda że bardziej nie popracowałem nad tymi zdjęciami, ale nie wiedziałem że ten modraszek to aż taka rzadkość.

Poza tym byłem zmęczony praca na budowie, a Miłosz tak się chwiał na foteliku że poszły mi trzy szprychy - od strony wielotrybu, więc znów będzie sporo zachodu i musiałem jechać w śmiesznym tempie stale niczym pijak kolebiąc się na boki. Co gorsza wioząc 25 kilo kleju do styropianu urwałem także przedni koszyk...na szczęście jest ten motyl więc dzień należy uznać za udany ;-)

Taki sam fruwa gdzieś w okolicach ojej budowy - jak się sprężę to jeszcze w tym roku, a jak nie to już na pewno w następnym sezonie zrobię mu takie fotki że jak nic załapię się na nagrodę w jakimś konkursie przyrodniczym.

Póki co to trzymajcie za mnie kciuki, bo zdjęcia na konkurs R&C już poszły.

Posted by Picasa

Brak komentarzy: