Zasoby naturalne powinny być zużywane w taki sposób, by czerpanie natychmiastowych korzyści nie
pociągało za sobą negatywnych skutków dla istot
żywych, ludzi i zwierząt, dziś i jutro

papież Benedykt XVI

piątek, 29 sierpnia 2008

Pustułka na więzieniu

Przechodząc dziś ulica Dąbrowskiego wzdłuż gachy Sądu a następnie zaplecza więzienia Tarnowskiego usłyszałem charakterystyczne "kriiii". Słuch mnie nie mylił, to pustułka urządziła sobie tam czatownię.

Na pewnio miejsce jaest dla ptaka wymarzone, pośród takiej ilości zakamarków jak tam ciżby ludzkiej zgromadzonej na niewielkiej przestrzeni musi zyc m,nóstwo gryzoni, więc i jest na co polować. Na dzień dzisiejszy nie wiem czy ten osobnik usiłuje tam osiąść na stałe, czy tez jest jednym z tych które zamieszkują wierzę katedry tarnowskiej ale...pewnie niedługo się z obserwacji dowiem - wtedy poinformuję.


Ciekawe czy ona tżz mnie obserwowała - drapole mają doskonały wzrok - lepszy niż mój zoom więc być może...
Posted by Picasa

3 komentarze:

Kamil Kukla Blog pisze...

Czytam bloga z wielkim zainteresowaniem bo sam tu mieszkam. Zapraszam do mnie. Czasem jest co nie co o motylach. Pozdrawiam i życzę udanych łowów fotograficznych.

makroman pisze...

Dzięki, pozdrawiam, jasne że odwiedzę.

Anonimowy pisze...

I really like your blog and i really appreciate the excellent quality content you are posting here for free for your online readers. thanks peace claudia.